środa, 20 maja 2015

Barwnie

Zdawaliście sobie sprawę z tego co potrafią robić ekipy cateringowe?

Ja prawdę powiedziawszy nigdy się tym nie interesowałem, aż tak... natomiast ostatnio poznałem człowieka, który jest barmanem, a przy okazji prowadzi własną działalność o nazwie Barwa-Cocktail.pl. Ten wpis poświęcam głównie uwadze właśnie takich firm z pogranicza cateringu i obsługi wesel. Sam zawsze miałem doświadczenia z nudnym weselem, ok. dużo alkoholu, wódka podawana ciągle do stołu i tak raz za razem, raz za razem.
Niby fajnie, ale chyba mnie nie pasuje takie picie na umór... Dlatego jak widziałem przy pracy tego znajomego, to szczęka mi opadła... Jakby z innego świata, który znam było to co robi. Wesele, w którym mamy cudowną fontannę czekoladową, najcudowniejsze drinki jakie można sobie wymyślić, oraz najgenialniejszą obsługę jaką można sobie wymarzyć. Cudne. Doszedłem do takiego momentu, że jak takie wydarzenie to barmani na wesele są koniecznością

Brak komentarzy: