wtorek, 19 sierpnia 2014

Realizujemy postanowienia!

Czas mija a postów nie przybywało...

Ostatnimi czasem sporo byłem zaangażowany w tworzenie strony internetowej... zapewne ciekawi was co to za strona?

Z przyjemnością przedstawiam wam autorski projekt o nazwie SpinArt.pl.

spinart

Chciałem zająć się czymś nowym, czymś swoim. Tak też narodził się projekt, który zaowocował powstaniem właśnie ww. strony.
Jak już weszliśmy na "live", dodaliśmy parę postów (tak właśnie, zapomniałem powiedzieć, że pomaga mi człowiek o dumnym internetowym nicku "Router") klikalność postów oscyluje w granicy 100 wyświetleń w jakieś trzy dni (później posty po prostu dokonują swojego żywota i zainteresowanie nimi znacznie spada). Zastanawialiśmy się nad tym aby od początku uderzyć w temat reklamy. Na wstępie SpinArt.pl był podpięty pod mojego adsensa ale rodzina tak dumnie walczyła o klikanie w reklamy, że mnie szybko zbanowali... tak..tak... nawet muszę przyznać, że powiedziałem wszystkim zaangażowanym, by klikane było znacznie mniej i nie tak ostentacyjnie... nie pomogło. Zanim moje konto na adsensie zostało w pełni zaakceptowane to zostałem zbanowany, a próby przeprosin gugla za swoje zachowanie spełzły na niczym. Tak więc zostaliśmy z ręką każdy wie gdzie! Swoich sił próbowaliśmy w adcontent, nextclick, tradedoubler czy seopilot... kojarzę, że jeszcze coś było ale nie mogę nawet sobie przypomnieć co. Tak czy owak najprawdopodobniej page-ranki, trust-ranki i ogółem ilość użytkowników odwiedzających stronę nie była wystarczająco duża, gdyż wszyscy zostawili nas z kwitkiem. Dziś raz jeszcze wróciłem do tematu teraz zgłoszenie wysłane na stronę adFreestyle... zobaczymy jak się to skończy.
Zapytacie czemu tak wcześnie reklamy, przecież nie zarobimy na tym... Co do zarobków pewnie i macie rację (JEDNAK przy działaniu przez tydzień zarobiłem na adsense 46zł!), natoooomiast od początku chciałbym by Spin'a miała już podpięte reklamy by ktoś nam nie zarzucił, np. "o wiecej czytnikuf masz na stronie i już się sprzedałeś ziomek".

Tak więc to właśnie moja historia z ostatnich, dni dziękuję za linczura do strony i działamy dalej!

Brak komentarzy: